Bedankt voor uw bericht.
We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Marianne Heijligers en Freya Post
Kinderpraktijk Uithoorn
Oeps, er is een fout opgetreden bij het versturen van uw bericht.
Probeer het later nog eens.
Het kan voorkomen dat u een klacht heeft over de psycholoog/orthopedagoog of het onderzoek/behandeling. Wanneer u hierover niet tevreden bent, kunt u dit in eerste instantie bespreken met de desbetreffende persoon of met een van de praktijkhouders. Indien uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u terecht bij de Nederlandse Vereniging voor Orthopedagogen (NVO, Utrecht) of het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP, Utrecht). Deze verenigingen hebben een klachtenregeling opgesteld (in te zien op hun website). Deze verenigingen beschikken over een onafhankelijke klachtencommissie. De beroepscode voor de orthopedagoog/psycholoog vormt het uitgangspunt voor deze klachtenregeling.
Daarnaast kunt u met uw klacht terecht bij Klachtenportaal Zorg en bij de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (Utrecht).
Wanneer u ontevreden bent over de manier waarop wij met uw privacygegevens omgaan, adviseren wij u om hierover contact op te nemen met de medewerkers van Kinderpraktijk Uithoorn. Indien uw ontevredenheid hierdoor niet weggenomen is, dan kunt u een melding doen bij de Autoriteit Persoonsgegevens, middels het meldingsformulier 'verwerking persoonsgegevens'. Deze is te vinden op de website van de Autoriteit Persoonsgegevens.
In de praktijk staat de cliëntveiligheid voorop. Mocht u onverhoopt toch een melding willen maken van een incident, dan kunt u dit schriftelijk kenbaar maken door middel van een mail of een brief.