Klachtenregeling psychische en pedagogische zorg P3NL
Als u ontevreden bent over de hulpverlener of praktijk kunt u dit met hem of haar bespreken.
Wilt u dit niet? Komt u er samen niet uit?
Dan kunt u ondersteuning of bemiddeling vragen van de onafhankelijk klachtenfunctionaris.
Dit klachtenformulier gebruikt u om uw klacht bij de klachtenfunctionaris in te dienen.
U bent niet verplicht om het formulier te gebruiken. Het is een hulpmiddel om sneller met u klacht aan de slag te kunnen gaan.
Als u het lastig vindt om het formulier in te vullen, stuurt u een mailtje naar P3NL@ Klachtencompany.nl met uw naam en telefoonnummer. De klachtenfunctionaris (van Klacht&Company) neemt dan contact met u op.
Print dit uit en vul het formulier in!
U stuurt een geprinte versie per post naar de klachtenfunctionaris of u scant het formulier in en kunt het digitaal indienen:
- mail: P3NL@klachtencompany.nl
- Klacht&Company Postbus 3106 2601 DC Delft
Uw (contact)gegevens
Naam: v/m:
Straat / Postbus:
Postcode en Plaats:
Telefoonnummer:
Mailadres:
U bent:
0 de cliënt/patiënt zelf
0 een vertegenwoordiger van de cliënt/patiënt, namelijk:
Noteer hieronder de gegevens van de cliënt/patiënt, wanneer u als vertegenwoordiger optreedt.
Naam: v/m:
Straat / Postbus:
Postcode en Plaats:
Telefoonnummer:
Mailadres:
Informatie over de aangeklaagde en de klacht
Noteer hieronder de gegevens van de persoon/praktijk over wie u klacht heeft.
Naam: v/m: Kinderpraktijk Uithoorn
Straat / Postbus: Amstelplein 2 - 4
Postcode en Plaats: 1423 CN Uithoorn
Telefoonnummer: 0297 - 75 01 79
Mailadres: info@kinderpraktijkuithoorn.nl
Beroepsvereniging:
Wilt u hierna een omschrijving van uw klacht(en) geven?
Waarover bent u ontevreden?
Waarom?
Hoe en wanneer heeft een en ander zich afgespeeld?
Wat is voor u belangrijk om tot een oplossing te komen?
Informatie over de klachtafhandeling
Heeft u de klacht(en) al besproken met de aangeklaagde of diens leidinggevende?
0 nee, omdat:
0 ja, met als uitkomst:
Contact
Na ontvangst van het ingevulde formulier (of uw mailverzoek om contact) neemt de klachtenfunctionaris binnen twee werkdagen contact met u op.
De klachtenfunctionaris stemt met u af over uw doelen en over verdere stappen.
Hieronder kunt u aangeven wat daarbij uw wensen zijn voor het verdere contact met de klachtenfunctionaris.
0 telefonisch contact; ik ben met name bereikbaar ik ben met name bereikbaar
(noteer wanneer u het beste te bereiken bent)
0 contact per mail
0 anders, namelijk:
MT150217